WE LIKE GAMES!

Tjaa blöggen! Jag har sovit lite o så (a) typiskt mig.. men jag satte mig nyss vid datorn & tänkte googla lite.. Odå ser jag google's fina "dagens bild"! Det är ett typiskt pacman-spel där det står "google" mitt i allt. Fedt Cewlt! Man kunde även spela skiten, yey. Anledningen till att dem har en pacman bild, är för att pacman-spelet firar 30 års-jubileum.

Men jag har en fråga till er: Vad för 8-bit spel tycker ni mest om?

Här har vi Super Mario.. enligt mig är det KING!


Legend of Zelda.. Någon höjdare?


Pacman.. Mysigt spel (:


Donkey Kong, ett typiskt "saving Princess" spel.



EHEHE, jag gillar o spela på New Super Mario Bros Wii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0