PLUGGOCHSLANGORD

Hellu! Jag sitter här vid datorn, och pluggar lite grann.. känner mig som en plugghäst. Men det är verkligen asmycket o göra innan vi slutar skolan.. nästa vecka är det betygsnack, så vi får se vad som händer då (: Kan ju medela att jag börjar bli nervös..

Iaf, för att höja upp den här stämmningen, så har jag valt ut dagens slangord!!
Redo?? DAGENS SLANGORD: DILLA.

Som sagt, så älskar vi när Keisha säger: vad dillar ni 2 om ? (han syftar på mig o hästen Line)
Dilla = Prata/Snacka..
Det är väldigt smittsamt kan jag ju säga.. Nästan hela fricking klassen har börjat med det slangordet ;o till&med våra lärare.. FINT VA?

Jaja, för att höja upp stämmningen ÄNNU MER, så har jag tänkt och lägga ut några bilder från Grilldagen med klassen!


Bird is the word, hehe.


Wie, Linus/Line fotograferar.


Jag är typ rädd?


HAHAHAHAHA Jag flabbar varje gång jag ser den här bilden.

Jaja, ska plugga vidare -.- Vi syns! Ciao för nu.
/Irma.


Kommentarer
Postat av: Keisha

Älskar ditt "Du sa vad?" fejs asså xDD

2010-05-25 @ 19:08:19
Postat av: cheybabes

HAHAHAH VET!

2010-05-26 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0