PUCTURESINMYHEAD

Hellü ! Jag har varit så upptagen med läxor o skit att jag inte har hunnit blogga något alls! :c Kan ju meddela att jag har INGA LÄXOR, PROV, INLÄMMNINGAR ELLER REDOVISNINGAR MER ATT GÖRA! Jag är FRI från skolarbete, fatta vad skönt.. älskar den känslan när man inte har några läxor kvar att göra nu innan sommarlovet!

Denna veckan i skolan så kommer det bara va massa film och brännboll. Spelandet utav brännbollen är för att vi ska ha turnering med 9orna nästa vecka på onsdag. Och då gäller det att klä ut sig till något speciellt! Våran klass har funderat på massor olika teman: Rånare, Bönner, Movietime, hollywood m.m Inget riktigt bestämt än.. några förslag mby?

Ja iaf, nästa vecka på måndag åker vi med skolans 9or till LISEBERG! Kommer bli 7kt kul.. och det bästa är att vi är kvar i GBG dagen efter, för då har vi våran klassresa! Vi ska fortsätta ressan i gbg med att köra Laserdome! Första gången för mig, så vi får se hur kul det blir då..  Efter Laserdome så har vi FREETIME i GBG! Väldigt gött att spendera  3 timmar på shopping, men the PROBLEMO is: Jag ska utomlands, så jag måste spara pengar -.-

Sedan på onsdagen är det som sagt brännbollsturnering.. och fredagen är den sista skoldagen!!!!!!!!! SLIPPER DEN SKABBIGA SKOLAN ÄNTLIGEN!

Jaja, men jag har tänkt & visa mitt CEWLA cd omslag som jag har gjort till bilden.. blev ändå rätt så nöjd ;)

AWESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME c:
//Irma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0