NEWKITCHENANDCLEANINGTIME

Ohhh hej peeps' ! Har inte kunnat uppdatera något idag förrens nue. Igår så var vi med halva klassen hos Malin! Först så fick vi åka till ica för att handla massa mat och snacks.. sen så grillade vi koooorv! Vi satt och chillade & åt, så himla mysigt va det. När vi hade käkat klart, så satt vi och snacka typ i 1 & halv timme, helt 7kt. Adrian passade på att ta kort hela kvällen, Paparazziboy.. Det blev runt 300 bilder (: När maten hade smält i våra söta tjocka magar, då drog vi ner oss mot tvn och kollade på en skräckis: Martyr. Tycker att filmen är onödig, men men.. vissa tkr att den är bra, den kan få folk att tappa hakan ( syftar på adde ). Efter skräckisen behövde vi nåt lite mer lugnande.. så vi satte på She's the Man. Gammal typisk tjejfilm.. ( det finns alltid nån snygg kille i filmen, you know what i'm sayin'(A) ) Kan ju säga att jag ger kvällen en 11/10 ! Den va helt SUPER'B c: Bilderna kan jag inte lägga in än, för Line är tydligen på en Fiesta, som jag funderade att gå på.. men men, en fågel viskade att vi skulle till småland, så jag sa nej. Men NU.. så blev det storstädning ist för att vi hade renoverat köket, och ingen småland.. Damn it. Men vad kan man göra? Har ju hela framtiden på mig att festa, så chill där.. Ha det bra gott folk! /Irma.

Kommentarer
Postat av: Becca! <3



Håller med dig om att kvällen hos malin var sjukt kul! :D MÅSTE göras igen! :D Men då blir det ingen jäkla Martyr, den där stegen hemsökte mig inatt, IGEN... :P

Btw, diggar er blogg FETT mö ;) <3

2010-05-14 @ 21:28:58
Postat av: ad

Grym kväll, blev det verkligen 300 bilder; )

2010-05-15 @ 10:19:34
Postat av: Keisha

Håller med alla andra, fett najs kväll jao xD

MÅSTE göra om det, kan ju ta en annan liten skräckis istället, typ REC 2 nån? =D

2010-05-15 @ 18:52:17
Postat av: Cheybabes

Jaa, kvällen va Superduper! Btw, Jag håller nog med om att vi borde kolla på REC 2 ! Jag måste bara se fortsättningen ;o Om ni guys inte har sett 1:an så kan ni låna den från mig ;))

2010-05-16 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0