NOWAY? YESWAY?

Tjena Bloggen! Mja, det hände igen... igen!!!! Min mobil har gått sönder, fan oxå. Uttaget hade slutat funka, så jag kunde inte ladda mobilbatteriet, lyssna på låtar via hörlurar eller lägga in musik/bilder. FAN VILKEN TUR JAG HAR! Seriöst, kommer dampa sönder snart på allt & alla :c Jag har skickat felanmälan, och idag så kom brevet hem som jag sen ska lägga mobilen i, och skicka iväg den till "Nacka".. inte för att jag är bra på Geografi menmen. Skyller allt på vår lärare Bigitta.

Men iaf.. the point is: Smsa/ Ring inte till min mobil, ni kommer ändå inte få tag på mig. Mobilen kommer kanske om 2 veckor igen, så det är bara o lida&hålla igen.



Köp inte den här cepe mobilen, den kommer gå sönder efter en go' vecka. Pusshej! /Irma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0